Всі виконані завдання прошу надсилати на адресу:
Доброго ранку, любі діти.
Рада вас вітати. Сподіваюся, ви відпочили. Тож, до
роботи!
5 травня середа 5-Б, 5-А клас
Урок № 9
Тема уроку. Контрольна робота.
Завдання прошу виконати та надіслати до 07.05.
Запишіть на
новому аркуші вашого зошита
Ваше прізвище, ім'я, клас
Контрольна робота
Початковий рівень (за
кожну правильну відповідь 0,5б) Самі завдання в тестах писати не треба, лише
букву відповіді.
1.Як
родина мумі-тролів готувалася до зими?
а) бенкетували;
б) заготовляли їжу;
в) ретельно.
2.Скільки
днів і ночей проспав Мумі-троль?
а) дев’яносто;
б) сто;
в) сто двадцять.
3.Де
Мумі-троль знайшов Нюхмумрика?
а) біля домівки;
б) біля річки;
в) у садку.
4.Що
знайшли Чмих, Мумі-троль і Нюхмумрик на вершечку гори?
а) капелюх;
б) кам’яну піраміду;
в) дзеркало.
5.На
що перетворились яєчні шкаралупи, які поставили в капелюх?
а) на хмаринки;
б) на кораблики;
в) на м’які ковдри.
6.Чим
був засмучений Гемуль?
а) не зміг придбати нових марок;
б) загубив цінну марку;
в) його колекція марок була довершеною.
7.На кого перемінився Мумі-троль у чарівному
капелюсі?
а) на крихітного їжачка;
б) на чудернацьке звірятко;
в) на Мурашиного Лева.
8.Де
заховали чарівного капелюха Нюхмумрик і Мумі-троль?
а) у печері;
б) у лісі;
в) у темних хащах.
9.Куди
відправилась родина Мумі-троля?
а) на прогулянку;
б) на берег моря;
в) до лісу.
10.Кого злякався Гемуль у лісі?
а) чарівника;
б) невідомих йому звірів;
в) гатіфнатів.
11.
Що шукали гатіфнати у курені родини Мумі-троля?
а) барометр;
б) капелюх;
в) Гемуля.
12.Що
шукав чарівник триста років?
а) Королівський Рубін;
б) валізу з рубінами;
в) свій капелюх.
Середній та високий рівні (кожна
повна і правильна відповідь оцінюється в 2б)
1.Віднови правильну послідовність подій (Запиши
події в правильному порядку, починаючи кожну подію з нового рядка і став номер)
№ 1. Діти вдень під час дощу грали в схованки |
№___Тільки Мумі – мама
впізнала сина, й чари скінчилися, він став сам собою |
№__ Мумі-троль подумав, що
то нова гра, став себе зневажливо характеризувати |
№ __Чарівний капелюх
перетворив його на потвору, але він цього не знав |
№__ Друзі не впізнали його |
№ __Троля ніхто не знайшов,
і він з’явився сам |
№ __ Друзі образилися за
Мумі – троля й накинулися з кулаками на незнайомця |
№ __Троль сховався під
капелюхом |
2.Продовж фразу (напиши
твір-мініатюру до 10 речень) (одну на вибір)
А)Казка змусила мене замислитися над….
Б)Я хотів би, щоб мій дім був схожий на дім мумі-тролів,
тому що…
28 квітня
середа 5-Б клас
30 квітня
п’ятниця
5-А клас
Урок № 8
Тема уроку. Туве Янсон «Капелюх чарівника»
Завдання прошу виконати та надіслати(разом з минулою роботою- інформація
про письменницю) 5-Б до 30.04
5-А до 02.05
Світ моїх Мумі-тролів – це світ, за яким у
глибині душі тужить кожен із нас…
Туве Янсон
1. 1.Продовжуємо читати казку (читаємо у своєму темпі до 05.05):
https://www.youtube.com/watch?v=nL7ANnim9L8
https://www.youtube.com/watch?v=K7amGHJFsIk
https://www.youtube.com/watch?v=JOgXiFCQoeU
https://www.youtube.com/watch?v=tZTtsttYD78
https://www.youtube.com/watch?v=ZDlLGT01jpA
https://www.youtube.com/watch?v=Hdg8lW02XJ8
2. 2. Пригадаємо теоретичний матеріал.
КАЗКА – твір з вигаданим
сюжетом, у якому наявні чарівні, фантастичні елементи.
Повість – прозовий твір, який має більший, ніж оповідання,
обсяг. У повісті зазвичай змальовано низку подій із життя головного героя й
детально зображено пов’язаних з ним другорядних персонажів.
3.Усно доведіть, що «Капелюх чарівника» - це казка.
Домашнє завдання.
Складіть разом із батьками правила щасливої родини.
26 квітня
понеділок 5-Б клас
28
квітня середа 5-А клас
Урок № 7
Тема уроку. Туве Янсон «Капелюх чарівника»
Завдання прошу виконати, але НЕ надсилай 5-Б до
29.04
5-А до 30.04
Не дивно, що ви не так багато знаєте про цих чарівних створінь, про те, звідки вони прийшли до нас. Сьогодні на уроці ми дізнаємось про письменницю, яка подарувала дітям всієї планети казки про Мумі-тролів, все незнайоме і знайоме про казкових героїв. Здійснимо віртуальну подорож до Фінляндії, Швеції. Герої Т.Янсон розмовляють шведською мовою, бо у Фінляндії, звідки родом казкарка, мови державні дві – фінська та шведська. Познайомимось з прекрасною долиною Мумі-тролів.
1.Познайомтеся із творчістю Туве
Янсон за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs
2.Законспектуйте інформацію про
письменницю, яка зацікавила.
3.Прочитайте першу частину казки «Капелюх чарівника»
АБО прослухай аудіокнигу за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=eZrmITdQLGE
Домашнє завдання.
Запиши в зошиті тих персонажів, яких зустрів в
першій частині. Можеш записати біля кожного персонажа щось важливе про нього.
21 квітня
середа 5-Б клас
23 квітня
п’ятниця
5-А клас
Урок № 6
Тема уроку. Роальд Далл «Чарлі і шоколадна фабрика».
Доброта і щирість головного героя.
Завдання прошу виконати та надіслати 5-Б до 24.04
5-А до 26.04
1.Прошу продовжити знайомство з пригодами нашого персонажа,
дочитайте казку до кінця або прослухайте
аудіозапис розділів за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=j_fdvp9c4SY
https://www.youtube.com/watch?v=i6oNzB31NWY
2.Поміркуйте,
як би ви охарактеризували дітей, які прийшли на екскурсію.
Домашнє завдання.
Дайте відповідь на запитання. Запитання переписувати
не треба. Лише чітко ставте номер відповіді.
Питання.
1. Що то за "Золоті квитки"?
2. Чому у Чарлі було мало надії знайти
"Золотий квиток"?
3.Розкажіть про першого щасливчика.
4.Розкажіть про бізнес батька другого щасливчика.
5.Чому в день народження Чарлі вдома була напружена
атмосфера?
6. Яку звичку мала третя щасливиця?
7.За яким заняттям проводив свій час четвертий
щасливчик?
8.Як можна спільно охарактеризувати чотирьох
щасливчиків?
9. Які риси характеру Чарлі проявилися в епізоді,
коли він хотів поділитися своїм подарунком -- шоколадним батончиком у
свій день народження?
19 квітня
понеділок 5-Б
клас
21 квітня
середа 5-А клас
Урок № 5
Тема уроку. Контрольна робота.
Завдання прошу виконати та надіслати 5-Б до 23.04
5-А
до 24.04
1.Прошу роботу почати виконувати на новому аркуші, щоб
зверху ви змогли записати:
Прізвище, ім’я, клас
Контрольна робота
Початковий та середній рівні (тести, завдання не переписувати)
1.
2.
3.
4.
5.
6.Фантастика – це…
Достатній рівень
7.
Високий рівень
8.
Контрольна робота.
Початковий та середній рівні
1.Серед
героїв книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» немає:
а)Шаленого
зайця; б)Капелюшника
в)Тритона
г)Грифона
2.Час,
про який пише Л.Керролл у книзі «Аліса в Країні Див», -- це доба правління
королеви:
а)Вікторії;
б)Єлизавети; в)Анни Стюарт.
3.У
вірші М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»згадано знаменитого філософа:
а)Платона;
б)Діогена; в)Сократа;
г)Аристотеля.
4.Прототипом
головної героїні книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» була:
а)дочка
декана коледжу; б)сестра письменника;
в)дочка
письменника; г)хресниця письменника.
5.Справжнє
прізвище Л.Керролла:
а)Клеменс;
б)Сетон-Томпсон;
в)Доджсон; г)Гейне.
6.Продовжте
речення:
«Фантастика
– це…»
Достатній рівень.
7.Охарактеризуйте
ліричну героїню вірша М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»
Високий рівень.
8.Висловіть
власне судження про значення книги, мистецтва у житті своїх ровесників та
своєму власному.
14 квітня середа 5-Б клаc
16 квітня
п’ятниця
5-А клас
Урок № 4
Тема уроку. Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика».
Персонажі казки.
На уроці ми з вами продовжимо знайомитися з
персонажами казки та спробуємо їх охарактеризувати.
Завдання прошу виконати та надіслати 5-Б клас до 16.04
5-А клас до 19.04
1.Пропоную прослухати ще раз аудіозапис 1-6 розділів
твору за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ZjDU8-cgOts&t=170s
2. Склади і запиши 10 цікавих запитань до однокласників за змістом
цих 6 розділів. В дужках запиши свою відповідь.
3.Охарактеризуй одного з персонажів (на твій вибір, окрім
Чарлі).
12 квітня понеділок 5-Б клас
14 квітня
середа 5-А клас
Урок № 3
Тема уроку. Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
Пропоную зануритися у світ фантастики. Подивитися
на стосунки батьків-дітей ніби іншими очима.
Завдання прошу виконати та надіслати 5-Б клас до 14.04
5-А клас до 16.04
1.Познайомся із творчістю відомого митця за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=TWsFszHa5SY
2.Запиши в зошит та вивчи 10-15 цікавих фактів про
письменника.
3.За цим посиланням ти зможеш прослухати аудіозапис 1-6 розділів
твору.
https://www.youtube.com/watch?v=ZjDU8-cgOts&t=170s
4.Або прочитай 1-6 частини. Намагайся детально запам’ятати сюжет.
07 квітня середа 5-Б клас
09 квітня п’ятниця
5-А клас
Урок № 2
Тема уроку. Марина Цвєтаєва «Книжки в обкладинках
червоних». Роль музичних і літературних асоціацій у вірші М.Цвєтаєвої.
На уроці ми продовжимо аналізувати поезію.
Завдання прошу виконати 5-Б до 11.04
5-А
до 12.04
1.Вивчи вірш напам’ять (поки не
надсилай)
2.Уяви ситуацію.
Тобі прийшла ідея написати
вірша, подібного до вірша М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних». Ти
знаєш, що у віршах відображається щось особисте поета. Ти теж особистість. В
тебе своя улюблена музика, свої уподобання в літературі. Тож, прошу
написати власне висловлювання (твір-мініатюру, до 10 речень) «Якби я
писав такого вірша, про які книжки я б згадав, яка музика прийшла б мені на
думку?» Спробуй поміркувати.
05 квітня
понеділок 5-Б клас
07 квітня середа 5-А клас
Урок № 1
Тема уроку. Марина Цвєтаєва «Книги в червоній
палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І.Цвєтаєвої.
На уроці ми з вами познайомимося з
біографією поетеси, навчимося виразно читати вірш.
Завдання прошу виконати
5-Б клас до 07.04.
5-А
клас до 08.04.
Надсилати НЕ треба, робота має бути в
робочому зошиті.
1. 1. Переглянь відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=C2L36WQPpT4
2. 2.Запиши в робочий зошит:
Число, класна робота.
10 цікавих фактів із відео (надсилати не треба)
3.Працюємо
з підручником. Прочитай поезію с.233-236.
4.Сформулюй
і запиши в зошит тему, ідею вірша.
5.
Прослухай зразок літературного прочитання вірша за посиланням. Навчися виразно
читати.
https://www.youtube.com/watch?v=Rafcd8-PUeo
Доброго ранку!
22 січня
четвер 5-Б клас
23 січня п’ятниця 5-А клас
Урок
№4
Тема уроку. «Пригоди
Тома Сойєра». Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.
На
уроці ми з вами продовжимо знайомитися з персонажами повісті, разом з ними
весело проведемо час.
Завдання
прошу виконати 5-Б клас до 24.01.
5-А
клас до 24.01
Надсилати НЕ треба, робота має бути в робочому
зошиті.
1.Працюємо
з підручником. Прочитай матеріал на с.172-173. Вивчи напам’ять
визначення терміну «повість», вивчи та будь готовий назвати «Характерні ознаки
повісті». Розберися в порівняльній таблиці «Оповідання-повість.»
2.Усно доведи, що «Пригоди Тома Сойєра» - це повість. Для цього бери по порядку ознаки
повісті і доводь її приналежність до тексту.
Наприклад.
Я
вважаю, що «Пригоди Тома Сойєра» - це повість, тому що:
1)Художнє
дослідження невеликого кола проблем. Дійсно, в цьому творі автор дозволяє нам,
читачам, замислитися над деякими проблемами. А саме: взаємовідносини дорослих і
дітей (Том і тітка Поллі), перші почуття (Том і Беккі), …….
2)…….
3.
Продовжи читати повість (розділи 7-11)у своєму темпі або прослухай аудіо книгу за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jvDujY4Tup8
https://www.youtube.com/watch?v=tT7XwTxdSYo
На урок, який відбудеться вже в школі, завдання: вміти переказувати зміст розділів 1-11.
Бажаю успіхів!
Доброго ранку! Сьогодні розпочинаємо другий тиждень роботи в
дистанційній формі. Бажаю тобі успіхів!
18
січня понеділок 5-Б клас
20
січня середа 5-А клас
Урок
№3
Тема
уроку. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті.
На
уроці ми з вами продовжимо знайомитися з
витівками вашого однолітка, Тома Сойєра. Детальніше подивимось на дорослих, які
оточують наших героїв. Замислимося над вчинками дітлахів.
Завдання
прошу виконати та надіслати 5-Б клас
до 20.01.
5-А клас до 22.01.
1.Пропоную переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=QHka0fUFuuI
і виконати
завдання.
Завдання. Прошу письмово назвати риси характеру
Тома, які проявляються в цьому епізоді. Поясніть своїми словами, як саме
проявляється кожна риса, через яку дію
або діяльність. Так ми навчаємося характеризувати персонажа.
2.Пропоную продовжити працювати з текстом. Спосіб обери сам.
-прослухати аудіозапис 5-6 розділів (слухати можна
ввечері, коли відпочиваєш)
https://www.youtube.com/watch?v=VNSFMrDFEk4
-прочитати розділи 5-6
з книги (читаємо, робимо перерви)
3.Коли читаєш, звертай увагу на тітку Поллі. Усно
склади характеристику персонажа тітки Поллі.
Бажаю успіхів!
14 січня четвер 5-Б клас
15 січня п'ятниця 5-А клас
Урок 2.
Тема. Марк Твен "Пригоди Тома Сойєра".
На цьому уроці почнемо знайомство з романом, охарактеризуємо головного героя.
Завдання прошу виконати до 18 січня.
1.Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8crwckI04nI
2.Пропоную прослухати аудіозапис 1-4 частин роману.
https://www.youtube.com/watch?v=ve7DfBrC3gw
https://www.youtube.com/watch?v=SFSJZrSl0Qc
3.Попрацюй з підручником. Прочитай матеріал на с.157-162
4.Письмово виконай завдання с.162 "Для обговорення." Підбери докази власної думки своїми словами, запиши.
11 січня понеділок 5-Б клас
13 січня середа 5-А клас
Урок 1.
Тема.Марк Твен. Знайомство з письменником.
Завдання виконуємо сьогодні, працюємо за розкладом.
1.Попрацюй з підручником. Прочитай не менше 3х разів з перервою матеріал на с. 152-157.
2.Розкажи вголос, закривши підручник, що запам'ятав. Якщо розповісти важко, читай ще.
3.Вивчи напам'ять терміни: портрет, сюжет, складники (частини)сюжету.
4.Кожного дня один раз повторюй те, що вивчив напам'ять.
5-Б клас 10 листопада, вівторок, роботу вислати до суботи
5-А клас 13 листопада, п'ятниця, роботу вислати до суботи
Тема уроку. Моральні цінності в казках. Характеристика образів персонажів.
https://www.youtube.com/watch?v=jSH07mJJHVo
2. У робочому зошиті запиши число, домашня робота. З відеоурока запиши у зошит "Літературознавчу довідку". Усно відповідай на запитання.
08.05 пятниця 5-А клас
Підсумкова контрольна робота
Увага! У вас своя контрольна робота
Прошу виконати та надіслати 15.05
№ 1. Діти вдень під
час дощу грали в схованки
|
№___Тільки
Мумі – мама впізнала сина, й чари
скінчилися, він став сам собою
|
№__
Мумі-троль подумав, що то нова гра, став себе зневажливо характеризувати
|
№
__Чарівний капелюх перетворив його на потвору, але він цього не знав
|
№__
Друзі не впізнали його
|
№
__Троля ніхто не знайшов, і він з’явився сам
|
№
__ Друзі образилися за Мумі – троля й накинулися з кулаками на незнайомця
|
№
__Троль сховався під капелюхом
|
Прошу пробачення за затримку. Роботу ви маєте виконати та надіслати до 15 травня
Запишіть на новому аркуші вашого зошита
№ 1. Діти вдень під
час дощу грали в схованки
|
№___Тільки
Мумі – мама впізнала сина, й чари
скінчилися, він став сам собою
|
№__
Мумі-троль подумав, що то нова гра, став себе зневажливо характеризувати
|
№
__Чарівний капелюх перетворив його на потвору, але він цього не знав
|
№__
Друзі не впізнали його
|
№
__Троля ніхто не знайшов, і він з’явився сам
|
№
__ Друзі образилися за Мумі – троля й накинулися з кулаками на незнайомця
|
№
__Троль сховався під капелюхом
|
Ім’я
|
Батьки для дітей (відносини, ставлення)
|
Найбільше уподобання героя
|
Риси характеру
|
Августус
|
|||
Віолетта
|
|||
Верука
|
|||
Майк
|
|||
Чарлі
|
- Напиши розгорнуту відповіь на запитання. Яке враження справила на вас казка? (Відповідь з 3-4 власних зв'язних речень)
- Напишши, які риси характеру Аліси виявилися під час чаювання? Свою думку доведи, вкажи, в яких конкретно діях проявляються ці риси.
Увага!