5 клас зарубіжка література

Всі виконані завдання прошу надсилати на адресу:


Доброго ранку, любі діти.

Рада вас вітати. Сподіваюся, ви відпочили. Тож, до роботи!


5 травня середа   5-Б, 5-А клас

Урок № 9

Тема уроку. Контрольна робота.

Завдання прошу виконати та  надіслати   до 07.05.

Запишіть на новому аркуші вашого зошита

Ваше прізвище, ім'я, клас

Контрольна робота

 

Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5б) Самі завдання в тестах писати не треба, лише букву відповіді.

1.Як родина мумі-тролів готувалася до зими?

       а) бенкетували;

       б) заготовляли їжу;

       в) ретельно.

2.Скільки днів і ночей проспав Мумі-троль?

       а) дев’яносто;

       б) сто;

       в) сто двадцять.

3.Де Мумі-троль знайшов Нюхмумрика?

       а) біля домівки;

          б) біля річки;

              в) у садку.

4.Що знайшли Чмих, Мумі-троль і  Нюхмумрик на вершечку гори?

       а) капелюх;

          б) кам’яну піраміду;

             в) дзеркало.

5.На що перетворились яєчні шкаралупи, які поставили в капелюх?

       а) на хмаринки;

          б) на кораблики;

              в) на м’які ковдри.

6.Чим був засмучений Гемуль?

        а) не зміг придбати нових марок;

           б) загубив цінну марку;

               в) його колекція марок була довершеною.

7.На кого перемінився Мумі-троль у чарівному капелюсі?

       а) на крихітного їжачка;

          б) на чудернацьке звірятко;

             в) на Мурашиного Лева.

8.Де заховали чарівного капелюха Нюхмумрик і Мумі-троль?

       а) у печері;

          б) у лісі;

             в) у темних хащах.

9.Куди відправилась родина Мумі-троля?

       а) на прогулянку;

          б) на берег моря;

             в) до лісу.

10.Кого злякався Гемуль у лісі?

       а) чарівника;

          б) невідомих йому звірів;

             в) гатіфнатів.

11. Що шукали гатіфнати у курені родини Мумі-троля?

       а) барометр;

           б) капелюх;

                в) Гемуля.

12.Що шукав чарівник триста років?

       а) Королівський Рубін;

           б) валізу з рубінами;

               в) свій капелюх.

Середній та високий рівні (кожна повна і правильна відповідь оцінюється в 2б)

1.Віднови правильну послідовність подій (Запиши події в правильному порядку, починаючи кожну подію з нового рядка і став номер)

 

 

№ 1. Діти вдень під час дощу грали в схованки

№___Тільки Мумі – мама  впізнала сина, й чари скінчилися, він став сам собою

№__ Мумі-троль подумав, що то нова гра, став себе зневажливо характеризувати

№ __Чарівний капелюх перетворив його на потвору, але він цього не знав

№__ Друзі не впізнали його

№ __Троля ніхто не знайшов, і він з’явився сам

№ __ Друзі образилися за Мумі – троля й накинулися з кулаками на незнайомця

№ __Троль сховався під капелюхом

 

2.Продовж фразу (напиши твір-мініатюру до 10 речень) (одну на вибір)

А)Казка  змусила мене замислитися над….

Б)Я хотів би, щоб мій дім був схожий на дім мумі-тролів, тому що…

 

 






28 квітня  середа  5-Б клас

30 квітня  пятниця  5-А клас

Урок № 8

Тема уроку. Туве Янсон  «Капелюх чарівника»

Завдання прошу виконати та  надіслати(разом з минулою роботою- інформація про письменницю)   5-Б до  30.04

                                                                            5-А до 02.05

Світ моїх Мумі-тролів – це світ, за яким у

глибині душі тужить кожен із нас…

Туве Янсон

 

1.    1.Продовжуємо читати казку (читаємо у своєму темпі до 05.05):

 

https://www.youtube.com/watch?v=nL7ANnim9L8

 

https://www.youtube.com/watch?v=K7amGHJFsIk

 

https://www.youtube.com/watch?v=JOgXiFCQoeU

 

https://www.youtube.com/watch?v=tZTtsttYD78

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZDlLGT01jpA

 

https://www.youtube.com/watch?v=Hdg8lW02XJ8

 

2.   2Пригадаємо теоретичний матеріал.

 

КАЗКА – твір з вигаданим сюжетом, у якому наявні чарівні, фантастичні елементи.

Повість  – прозовий твір, який має більший, ніж оповідання, обсяг. У повісті зазвичай змальовано низку подій із життя головного героя й детально зображено пов’язаних з ним другорядних персонажів.

 

3.Усно доведіть, що «Капелюх чарівника» - це казка.

Домашнє завдання.

Складіть разом із батьками правила щасливої родини.




26 квітня  понеділок  5-Б клас

 28 квітня  середа      5-А клас                      

Урок № 7

Тема уроку. Туве Янсон  «Капелюх чарівника»

Завдання прошу виконати, але НЕ надсилай    5-Б   до 29.04

                                                                                     5-А  до 30.04

 Не дивно, що ви не так багато знаєте про цих чарівних створінь, про те, звідки вони прийшли до нас. Сьогодні на уроці ми дізнаємось про письменницю, яка подарувала дітям всієї планети казки про Мумі-тролів, все незнайоме і знайоме про казкових героїв. Здійснимо віртуальну подорож до Фінляндії, Швеції. Герої Т.Янсон розмовляють шведською мовою, бо у Фінляндії, звідки родом казкарка, мови державні дві – фінська та шведська. Познайомимось з прекрасною долиною Мумі-тролів.

1.Познайомтеся із творчістю Туве Янсон   за посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs

 

2.Законспектуйте інформацію про письменницю, яка зацікавила.

 

3.Прочитайте  першу частину казки «Капелюх чарівника»

АБО прослухай аудіокнигу за посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=eZrmITdQLGE

 

Домашнє завдання.

Запиши в зошиті тих персонажів, яких зустрів в першій частині. Можеш записати біля кожного персонажа щось важливе про нього.

 

 






21 квітня  середа   5-Б клас

23 квітня  пятниця  5-А клас                                   

Урок № 6

Тема уроку. Роальд Далл «Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта і щирість головного героя.

Завдання прошу виконати та надіслати      5-Б до 24.04

                                                                              5-А до  26.04

1.Прошу продовжити знайомство з пригодами нашого персонажа, дочитайте казку до кінця  або прослухайте аудіозапис розділів за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=j_fdvp9c4SY

https://www.youtube.com/watch?v=i6oNzB31NWY

2.Поміркуйте, як би ви охарактеризували дітей, які прийшли на екскурсію.

Домашнє завдання.

 Дайте відповідь на запитання. Запитання переписувати не треба. Лише чітко ставте номер відповіді.

Питання.

1. Що то за "Золоті квитки"?

2. Чому у Чарлі було мало надії знайти "Золотий квиток"?

3.Розкажіть про першого щасливчика.

4.Розкажіть про бізнес батька другого щасливчика.

5.Чому в день народження Чарлі вдома була напружена атмосфера?

6. Яку звичку мала третя щасливиця?

7.За яким заняттям проводив свій час четвертий щасливчик?

8.Як можна спільно охарактеризувати чотирьох щасливчиків?

9. Які риси характеру Чарлі проявилися в епізоді, коли він хотів поділитися своїм подарунком  -- шоколадним батончиком у свій день народження?




 

19 квітня  понеділок  5-Б клас  

21 квітня   середа        5-А клас                                

Урок № 5

Тема уроку. Контрольна робота.

Завдання прошу виконати та надіслати   5-Б   до 23.04

                                                                          5-А    до 24.04

 

1.Прошу роботу почати виконувати на новому аркуші, щоб зверху ви змогли записати:

Прізвище, імя, клас

Контрольна робота

Початковий та середній рівні (тести, завдання не переписувати)

1.

2.

3.

4.

5.

6.Фантастика – це…

Достатній рівень

7.

Високий рівень

8.

 

Контрольна робота.

Початковий та середній рівні

1.Серед героїв книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» немає:

а)Шаленого зайця;      б)Капелюшника

в)Тритона                   г)Грифона

2.Час, про який пише Л.Керролл у книзі «Аліса в Країні Див», -- це доба правління королеви:

а)Вікторії;      б)Єлизавети;     в)Анни Стюарт.

3.У вірші М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»згадано знаменитого філософа:

а)Платона;   б)Діогена;     в)Сократа;     г)Аристотеля.

4.Прототипом головної героїні книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» була:

а)дочка декана коледжу;     б)сестра письменника;

в)дочка письменника;        г)хресниця письменника.

5.Справжнє прізвище Л.Керролла:

а)Клеменс;     б)Сетон-Томпсон;     в)Доджсон;      г)Гейне.

6.Продовжте речення:

«Фантастика – це…»

Достатній рівень.

7.Охарактеризуйте ліричну героїню вірша М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»

Високий рівень.

8.Висловіть власне судження про значення книги, мистецтва у житті своїх ровесників та своєму власному.

 





14 квітня середа    5-Б  клаc

16 квітня  пятниця  5-А клас                                   

Урок № 4

Тема уроку. Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Персонажі казки.

На уроці ми з вами продовжимо знайомитися з персонажами казки та спробуємо їх охарактеризувати.

Завдання прошу виконати та надіслати  5-Б клас до 16.04

                             5-А клас до 19.04                                                                 

1.Пропоную прослухати ще раз аудіозапис 1-6 розділів твору за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ZjDU8-cgOts&t=170s


2. Склади і запиши 10 цікавих запитань до однокласників за змістом цих 6 розділів. В дужках запиши свою відповідь.

3.Охарактеризуй одного з персонажів (на твій вибір, окрім Чарлі).



12 квітня понеділок     5-Б  клас

14 квітня  середа           5-А клас

                                        

Урок № 3

Тема уроку. Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»

Пропоную зануритися у світ фантастики. Подивитися на стосунки батьків-дітей ніби іншими очима.

Завдання прошу виконати та надіслати  5-Б клас до 14.04

                                                                          5-А клас до 16.04

1.Познайомся із творчістю відомого митця за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=TWsFszHa5SY

 

2.Запиши в зошит та вивчи 10-15 цікавих фактів про письменника.

3.За цим посиланням ти зможеш прослухати аудіозапис 1-6 розділів твору.

https://www.youtube.com/watch?v=ZjDU8-cgOts&t=170s


4.Або прочитай 1-6 частини. Намагайся детально запамятати сюжет.

 




07 квітня середа   5-Б  клас

09 квітня пятниця   5-А клас

Урок № 2

Тема уроку. Марина Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних». Роль музичних і літературних асоціацій у вірші М.Цвєтаєвої.

 На уроці ми продовжимо аналізувати поезію.

Завдання прошу виконати 5-Б    до 11.04

                                                 5-А    до 12.04

           1.Вивчи вірш напамять  (поки не надсилай)

       2.Уяви ситуацію. 

Тобі прийшла ідея написати вірша, подібного до вірша М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних». Ти знаєш, що у віршах відображається щось особисте поета. Ти теж особистість. В тебе своя улюблена музика, свої уподобання в літературі. Тож, прошу написати власне висловлювання (твір-мініатюру, до 10 речень) «Якби я писав такого вірша, про які книжки я б згадав, яка музика прийшла б мені на думку?» Спробуй поміркувати.

 



 

05 квітня  понеділок   5-Б клас

07 квітня середа   5-А клас

Урок № 1

Тема уроку. Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І.Цвєтаєвої.

На уроці ми  з вами познайомимося з біографією поетеси, навчимося виразно читати вірш.

Завдання прошу виконати  5-Б клас  до 07.04.

                                              5-А клас  до 08.04.

  Надсилати НЕ треба, робота має бути в робочому зошиті.

1.       1.   Переглянь відео за посиланням

     https://www.youtube.com/watch?v=C2L36WQPpT4

2.            2.Запиши в робочий зошит:

     Число, класна робота.

     10 цікавих фактів із відео (надсилати не треба)

    3.Працюємо з підручником. Прочитай поезію с.233-236.

    4.Сформулюй і запиши в зошит тему, ідею вірша.

   5. Прослухай зразок літературного прочитання вірша за посиланням. Навчися виразно читати.

https://www.youtube.com/watch?v=Rafcd8-PUeo





Доброго ранку!

22 січня  четвер      5-Б  клас

23 січня  пятниця  5-А клас

Урок №4

Тема уроку.  «Пригоди Тома Сойєра». Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.

На уроці ми з вами  продовжимо знайомитися  з персонажами повісті, разом з ними весело проведемо час.

Завдання прошу виконати 5-Б клас  до     24.01.

                                        5-А клас  до     24.01

Надсилати НЕ треба, робота має бути в робочому зошиті.

1.Працюємо з підручником. Прочитай матеріал на с.172-173. Вивчи напамять визначення терміну «повість», вивчи та будь готовий назвати «Характерні ознаки повісті». Розберися в порівняльній таблиці «Оповідання-повість.»

2.Усно  доведи, що «Пригоди Тома Сойєра» - це повість. Для цього бери по порядку ознаки повісті  і доводь її приналежність до тексту.

Наприклад.

Я вважаю, що «Пригоди Тома Сойєра» - це повість, тому що:

1)Художнє дослідження невеликого кола проблем. Дійсно, в цьому творі автор дозволяє нам, читачам, замислитися над деякими проблемами. А саме: взаємовідносини дорослих і дітей (Том і тітка Поллі), перші почуття (Том і Беккі), …….

2)…….

3. Продовжи читати повість (розділи 7-11)у своєму темпі або прослухай аудіо книгу за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=jvDujY4Tup8


https://www.youtube.com/watch?v=tT7XwTxdSYo

На урок, який відбудеться вже в школі,  завдання: вміти переказувати зміст розділів 1-11.

Бажаю успіхів!



Доброго ранку! Сьогодні розпочинаємо другий тиждень роботи в дистанційній формі.  Бажаю тобі успіхів!

 

18 січня понеділок      5-Б  клас

 

20 січня середа          5-А клас

 

Урок №3

Тема уроку. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті.

На уроці ми з вами  продовжимо знайомитися з витівками вашого однолітка, Тома Сойєра. Детальніше подивимось на дорослих, які оточують наших героїв. Замислимося над вчинками дітлахів.

 

Завдання прошу виконати та надіслати   5-Б клас  до     20.01.

                                                                      5-А клас  до     22.01.

 

1.Пропоную переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=QHka0fUFuuI

 і виконати завдання.

Завдання. Прошу письмово назвати риси характеру Тома, які проявляються в цьому епізоді. Поясніть своїми словами, як саме проявляється кожна  риса, через яку дію або діяльність. Так ми навчаємося характеризувати персонажа.

2.Пропоную продовжити працювати з текстом.  Спосіб обери сам.

-прослухати аудіозапис 5-6 розділів (слухати можна ввечері, коли відпочиваєш)

https://www.youtube.com/watch?v=VNSFMrDFEk4

-прочитати розділи 5-6  з книги (читаємо, робимо перерви)

3.Коли читаєш, звертай увагу на тітку Поллі. Усно склади характеристику персонажа  тітки Поллі.

Бажаю успіхів!





14 січня четвер  5-Б клас

15 січня  п'ятниця  5-А клас


Урок 2.

Тема. Марк Твен "Пригоди Тома Сойєра".

На цьому уроці почнемо знайомство з романом, охарактеризуємо головного героя.

Завдання прошу виконати до 18 січня.

1.Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=8crwckI04nI

2.Пропоную прослухати аудіозапис 1-4 частин роману.

https://www.youtube.com/watch?v=ve7DfBrC3gw

https://www.youtube.com/watch?v=SFSJZrSl0Qc

3.Попрацюй з підручником. Прочитай матеріал на с.157-162

4.Письмово виконай завдання с.162 "Для обговорення." Підбери докази власної думки своїми словами, запиши. 






11 січня  понеділок       5-Б клас

13 січня  середа   5-А клас

Урок 1.

Тема.Марк Твен. Знайомство з письменником.

Завдання виконуємо сьогодні, працюємо за розкладом.

1.Попрацюй з підручником. Прочитай не менше 3х разів з перервою матеріал на с. 152-157.

2.Розкажи вголос, закривши підручник, що запам'ятав. Якщо розповісти важко, читай ще.

3.Вивчи напам'ять терміни:  портрет, сюжет, складники (частини)сюжету.

4.Кожного дня один раз повторюй те, що вивчив напам'ять.  






5-Б клас 10 листопада, вівторок, роботу вислати до суботи
5-А клас 13 листопада, п'ятниця, роботу вислати  до суботи

Тема уроку. Моральні цінності в казках. Характеристика образів персонажів.
Завдання.
1.Переглянь відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=jSH07mJJHVo
2. У робочому зошиті запиши число, домашня робота.  З відеоурока запиши у зошит "Літературознавчу довідку". Усно відповідай на запитання.
Цього разу НЕ висилай виконане завдання.







Доброго ранку, любі діти!


5-Б клас  9 листопада, понеділок, роботу вислати до кінця дня вівторка
5-А клас 11 листопада, середа, роботу вислати до кінця дня четверга

Завдання.
На попередніх уроках ви прочитали казку Братів Грімм "Пані Метелиця"
1.Прослухайте аудіозапис казки за посиланням 


2.У робочому зошиті складіть план до цієї казки. Нагадую алгоритм складання плану:

--поділи казку на умовні змістові частинки (усно)
--до кожної частини добери заголовок. Він має бути коротким, словосполучення.
--запиши у вигляді плану
--перевір себе -- спробуй переказати за своїм планом. 






























Доброго ранку!
Цей навчальний рік добігає кінця. Попереду новий навчальний рік.  Я пропоную вам список  творів, які будуть вивчатися в 6-му класі.  Ви вже знаєте, що для того, щоб почати працювати із твором (аналізувати події, вчинки, визначати тему, мету, проблеми, висвітлені автором, давати характеристику персонажам), насамперед цей твір необхідно прочитати. Для того, щоб зменшити ваше навантаження протягом навчального року, прошу вас прочитати ці твори влітку. Але, діти, прочитати ці твори необхідно в повному обсязі. Неможна читати в скороченні. Це все одно, як дивитися на картину, яка закрита чистим полотном, в якому вирізано декілька віконців. Скорочений варіант вас стане внагоді, коли ви прочитали твір повністю, а коли ми за програмою дійдемо до нього, ви зможете повторити, і ви все згадаєте.

Список. 6 клас.
Можна в новому зошиті щось стисло записувати. Своїми записами ви зможете користуватися на уроці.

1.Міфи давніх греків.  ("Дедал та Ікар", "Пігмаліон і Галатея", "Орфей та Еврідіка", "Нарцис" , "Деметра і Персефона" )
2.Міф про Прометея.
3.Жуль Верн "П'ятнадцятирічний капітан"
4.Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня в прозі"
5.М.Гоголь "Ніч перед Різдвом"
6.Дж.Лондон "Жага до життя"
7.Р.Бредбері "Усмішка"
8.Р.Шеклі "Запах думок"
9.А.Ліндгрен "Міо, мій Міо"






Прошу вести записи в зошиті,  вказуючи дату уроку, назву завдання  відповідно. Зошити ретельно зберігати.

08.05  пятниця 5-А клас

Підсумкова контрольна робота
Увага! У вас своя контрольна робота 
Прошу виконати та надіслати 15.05 


Запишіть на новому аркуші вашого зошита
Ваше прізвище, ім'я, клас

Підсумкова контрольна робота


Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5б)
1.Як родина мумі-тролів готувалася до зими?
       а) заготовляли їжу;
       б) ретельно;
       в) бенкетували.
2.Скільки днів і ночей проспав Мумі-троль?
       а) сто двадцять;
       б) сто;
       в) дев’яносто.
3.Де Мумі-троль знайшов Нюхмумрика?
       а) у садку;
          б) біля домівки;
              в) біля річки.
4.Що знайшли Чмих, Мумі-троль і  Нюхмумрик на вершечку гори?
       а) дзеркало;
          б) капелюх;
             в) кам’яну піраміду.
5.На що перетворились яєчні шкаралупи, які поставили в капелюх?
       а) на м’які ковдри;
          б) на кораблики;
              в) на хмаринки.
6.Чим був засмучений Гемуль?
        а) його колекція марок була довершеною;
           б) загубив цінну марку;
               в) не зміг придбати нових марок.
7.На кого перемінився Мумі-троль у чарівному капелюсі?
       а) на чудернацьке звірятко;
          б) на Мурашиного Лева;
             в) на крихітного їжачка.
8.Де заховали чарівного капелюха Нюхмумрик і Мумі-троль?
       а) у лісі;
          б) у печері;
             в) у темних хащах.
9.Куди відправилась родина Мумі-троля?
       а) до лісу;
          б) на прогулянку;
             в) на берег моря.
10.Кого злякався Гемуль у лісі?
       а) гатіфнатів;
          б) чарівника;
             в) невідомих йому звірів.
11. Що шукали гатіфнати у курені родини Мумі-троля?
       а) Гемуля;
           б) барометр;
                в) капелюх.
12.Що шукав чарівник триста років?
       а) валізу з рубінами;
           б) Королівський Рубін;
               в) свій капелюх.

Середній та високий рівні (кожна повна і правильна відповідь оцінюється в 2б)
1.Віднови правильну послідовність подій (Накресли таблицю, перепиши та постав номер події, місцями не змінюй)

№ 1. Діти вдень під час дощу грали в схованки
№___Тільки Мумі – мама  впізнала сина, й чари скінчилися, він став сам собою
№__ Мумі-троль подумав, що то нова гра, став себе зневажливо характеризувати
№ __Чарівний капелюх перетворив його на потвору, але він цього не знав
№__ Друзі не впізнали його
№ __Троля ніхто не знайшов, і він з’явився сам
№ __ Друзі образилися за Мумі – троля й накинулися з кулаками на незнайомця
№ __Троль сховався під капелюхом
2.Продовж фразу
А)Казка  змусила мене замислитися над….
Б)Я хотів би, щоб мій дім був схожий на дім мумі-тролів, тому що…






     07.05 четвер   5-Б клас  

 Підсумкова контрольна робота 

Шановні діти!
Прошу пробачення за затримку. Роботу ви маєте виконати та надіслати до 15 травня 

Запишіть на новому аркуші вашого зошита
Ваше прізвище, ім'я, клас
Підсумкова контрольна робота

Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5б) Самі завдання в тестах писати не треба, лише букву відповіді.
1.Як родина мумі-тролів готувалася до зими?
       а) бенкетували;
       б) заготовляли їжу;
       в) ретельно.
2.Скільки днів і ночей проспав Мумі-троль?
       а) дев’яносто;
       б) сто;
       в) сто двадцять.
3.Де Мумі-троль знайшов Нюхмумрика?
       а) біля домівки;
          б) біля річки;
              в) у садку.
4.Що знайшли Чмих, Мумі-троль і  Нюхмумрик на вершечку гори?
       а) капелюх;
          б) кам’яну піраміду;
             в) дзеркало.
5.На що перетворились яєчні шкаралупи, які поставили в капелюх?
       а) на хмаринки;
          б) на кораблики;
              в) на м’які ковдри.
6.Чим був засмучений Гемуль?
        а) не зміг придбати нових марок;
           б) загубив цінну марку;
               в) його колекція марок була довершеною.
7.На кого перемінився Мумі-троль у чарівному капелюсі?
       а) на крихітного їжачка;
          б) на чудернацьке звірятко;
             в) на Мурашиного Лева.
8.Де заховали чарівного капелюха Нюхмумрик і Мумі-троль?
       а) у печері;
          б) у лісі;
             в) у темних хащах.
9.Куди відправилась родина Мумі-троля?
       а) на прогулянку;
          б) на берег моря;
             в) до лісу.
10.Кого злякався Гемуль у лісі?
       а) чарівника;
          б) невідомих йому звірів;
             в) гатіфнатів.
11. Що шукали гатіфнати у курені родини Мумі-троля?
       а) барометр;
           б) капелюх;
                в) Гемуля.
12.Що шукав чарівник триста років?
       а) Королівський Рубін;
           б) валізу з рубінами;
               в) свій капелюх.
Середній та високий рівні (кожна повна і правильна відповідь оцінюється в 2б)
1.Віднови правильну послідовність подій


№ 1. Діти вдень під час дощу грали в схованки
№___Тільки Мумі – мама  впізнала сина, й чари скінчилися, він став сам собою
№__ Мумі-троль подумав, що то нова гра, став себе зневажливо характеризувати
№ __Чарівний капелюх перетворив його на потвору, але він цього не знав
№__ Друзі не впізнали його
№ __Троля ніхто не знайшов, і він з’явився сам
№ __ Друзі образилися за Мумі – троля й накинулися з кулаками на незнайомця
№ __Троль сховався під капелюхом
2.Продовж фразу
А)Казка  змусила мене замислитися над….
Б)Я хотів би, щоб мій дім був схожий на дім мумі-тролів, тому що…














05.05 вівторок 5-А клас Контрольну роботу прошу виконати та надіслати до 05.05 21.00
                                         Інші завдання  виконати до 08.05


Урок зарубіжної літератури
Тема. Тематична контрольна робота.
Прошу роботу виконувати в робочому зошиті, але почніть з нового аркуша. Зверху напишіть:
Ваше прізвище, ім'я, клас.


Контрольна робота.

Початковий та середній рівні
1.Серед героїв книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» немає:
а)Шаленого зайця;      б)Капелюшника
в)Тритона                   г)Грифона
2.Час, про який пише Л.Керролл у книзі «Аліса в Країні Див», -- це доба правління королеви:
а)Вікторії;      б)Єлизавети;     в)Анни Стюарт.
3.У вірші М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»згадано знаменитого філософа:
а)Платона;   б)Діогена;     в)Сократа;     г)Аристотеля.
4.Прототипом головної героїні книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» була:
а)дочка декана коледжу;     б)сестра письменника;
в)дочка письменника;        г)хресниця письменника.
5.Справжнє прізвище Л.Керролла:
а)Клеменс;     б)Сетон-Томпсон;     в)Доджсон;      г)Гейне.
6.Продовжте речення:
«Фантастика – це…»
Достатній рівень.
7.Охарактеризуйте ліричну героїню вірша М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»
Високий рівень.
9.Висловіть власне судження про значення книги, мистецтва у житті своїх ровесників та своєму власному.

Тема.Туве Янсон "Капелюх чарівника"
1.Познайомся з біографією письменниці, переглянувши відео за посиланням

2.Прочитай в повному обсязі казку "Капелюх чарівника".




30.04 четвер   5-Б клас  Роботу прошу виконати та надіслати до  01.05  11.00

Урок зарубіжної літератури
Тема. Тематична контрольна робота.
Прошу роботу виконувати в робочому зошиті, але почніть з нового аркуша. Зверху напишіть:
Ваше прізвище, ім'я, клас.


Контрольна робота.

Початковий та середній рівні
1.Серед героїв книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» немає:
а)Шаленого зайця;      б)Капелюшника
в)Тритона                   г)Грифона
2.Час, про який пише Л.Керролл у книзі «Аліса в Країні Див», -- це доба правління королеви:
а)Вікторії;      б)Єлизавети;     в)Анни Стюарт.
3.У вірші М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»згадано знаменитого філософа:
а)Платона;   б)Діогена;     в)Сократа;     г)Аристотеля.
4.Прототипом головної героїні книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див» була:
а)дочка декана коледжу;     б)сестра письменника;
в)дочка письменника;        г)хресниця письменника.
5.Справжнє прізвище Л.Керролла:
а)Клеменс;     б)Сетон-Томпсон;     в)Доджсон;      г)Гейне.
6.Продовжте речення:
«Фантастика – це…»
Достатній рівень.
7.Охарактеризуйте ліричну героїню вірша М.І.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»
Високий рівень.
9.Висловіть власне судження про значення книги, мистецтва у житті своїх ровесників та своєму власному.



27.04 понеділок 5-Б клас. 

28.04 вівторок   5-А клас

Любі діти! Вам сьогодні необхідно написати контрольний твір. Роботу необхідно надіслати теж сьогодні, 28 квітня. Прошу писати власні думки, не списувати.
Прошу роботу виконувати в робочому зошиті, але почніть з нового аркуша. Зверху напишіть:
Ваше прізвище, ім'я, клас.

Контрольний твір.
Серце, що прагнуло любові. 
(Образ Полліанни -- героїні повісті Е.Портер "Полліанна") Обсяг 1 сторінка.

Опрацюй пам'ятку "Як писати твір"
1.Поміркуй над темою.
2.Визнач її основну думку.
3.Вибудуй ланцюжок думок.
4.Склади план (план писати в контрольну роботу не треба).
5.Спочатку напиши твір на чернетку.
6.Перечитай, відредагуй  текст.
7.Перепиши з зошит.







24.04 п'ятниця 5-А клас  Виконай завдання до 27.04.
Діти! Вам необхідно дочитати казку "Чарлі і шоколадна фабрика " до кінця.

21.04 вівторок 5-А клас Виконай завдання до 24.04
23.04 четвер    5-Б клас  Виконай завдання до 26.04
Урок зарубіжної літератури
Тема. Роальд Дал  "Чарлі і шоколадна фабрика"

І.Минулого разу ти прочитав ще 4 розділи твору. Пригадай зміст та дай відповіді на наступні запитання. Питання писати не потрібно. Ставте чітко номер питання і давайте повну відповідь.
Питання.
1. Що то за "Золоті квитки"?
2. Чому у Чарлі було мало надії знайти "Золотий квиток"?
3.Розкажіть про першого щасливчика.
4.Розкажіть про бізнес батька другого щасливчика.
5.Чому в день народження Чарлі вдома була напружена атмосфера?
6. Яку звичку мала третя щасливиця?
7.За яким заняттям проводив свій час четвертий щасливчик?
8.Як можна спільно охарактеризувати чотирьох щасливчиків?
9. Які риси характеру Чарлі проявилися в епізоді, коли він хотів поділитися своїм подарунком  -- шоколадним батончиком у свій день народження?
10-12. Заповни таблицю, скориставшись підказкою.

Імя
Батьки для дітей (відносини, ставлення)
Найбільше уподобання героя
Риси характеру

Августус



Віолетта



Верука



Майк



Чарлі



Підказка: Єдине, що його цікавить, –це їжа. Розумний, вихований, слухняний,  добрий. Хоче все мати, влаштовує істерики. Агресивний, невихований. Постійно жує гумку. Мріяв побувати на шоколадній фабриці. Лінивий, ненажерливий, неслухняний. Неслухняна, егоїстка. Любить дивитися телевізор. Заздрісна, вередлива, невихована. 

ІІ. Продовжи читати казку. Прочитай 9-14 розділи.
ІІІ. До понеділка 27 квітня необхідно дочитати казку до кінця.


16.04  четвер  5-Б клас   Виконай завдання до 21.04
17.04. п'ятниця 5-А клас  Виконай завдання до 21.04
Урок зарубіжної літератури
Тема. Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"

1.Минулого разу ти прочитав 4 розділи твору. Пригадай зміст та дай відповіді на наступні запитання. Питання писати не потрібно. Ставите чітко номер питання і даєте повну відповідь.
Питання.
1. Розкажи, що ти дізнався про родину Бакет (з кого вона складалася, де і як вони мешкали).
2.Чому вони були бідні?
3.Розкажи, що їла ця родина. Чим їжа в неділю відрізнялася від їжі в інші дні?
4.Чого найбільше хотілося Чарлі?
5.Коли  це Чарлі смакував? Як він це робив?
6.Яке найстрашніше випробування Чарлі мав терпіти двічі на день? Чому двічі на день?
7.Як проходили вечори в родині?
8.Що робив Містер Вонк для Індійського принца? Чим це закінчилося?
9.Чому одного разу Містер Вонк звільнив всіх працівників?
10.Яка таємниця "огорнула" фабрику?
11.Яка новина в газеті схвилювала хлопця?
12.Як ви гадаєте, чим була ця звіска для хлопчика?

2.Продовж читати казку. Прочитай 5-8 розділи.






13.04.понеділок  5-Б клас   Виконай завдання до 16.04

14.04. вівторок   5-А клас   Виконай  завдання до 17.04.
Урок зарубіжної літератури
Тема. Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
1. Прочитай 1-4 розділи твору.





09.04 четвер 5-Б  Виконай завдання та надішли до 13.04
10.04 пятниця 5-А Виконай завдання та надішли  до 13.04
Урок зарубіжної літератури.
Тема. Марина Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці"
1.Переглянь відео


2.Працюй з підручником. 
Дай відповіді на запитання з рубріки "Для обговорення "с.236.







06.04     понеділок  5-Б    Виконай завдання та надішли на пошту до 09.04.
07.04     вівторок     5-А   Виконай завдання та надішли на пошту до  10.04.
Урок зарубіжної літератури.
Тема. Льюїс Керролл "Аліса в країні Див". Пригоди головної героїні.
1. Дочитай казку до кінця.
2 .Переглянь відео.
3.Запиши в зошиті 10 цікавих, ще невідомих вам до перегляду цього відео, фактів.
4.Пройди тестування за цим посиланням.


Для тих, хто не вситг до 09 виконати,  нове посилання,  той самий тест

26.03.   четвер  5-Б клас              Виконай завдання та надішли на пошту  до 29.03.
27.03.   п'ятниця  5-А клас             Виконай завдання  та  надішли на пошту до 30.03.
Урок зарубіжної літератури
Тема. Льюїс Керролл "Аліса в країні Див". Образ Аліси.
1.Переглянь відео.

2. Виконай в робочому зошиті завдання:
  • Напиши розгорнуту відповіь на запитання. Яке враження справила на вас казка? (Відповідь з 3-4 власних зв'язних речень) 
  • Напишши, які риси характеру Аліси  виявилися під час чаювання? Свою думку доведи, вкажи, в яких конкретно діях проявляються ці риси.
3.Працюй з підручником. Ознайомся з матеріалом розділу "Краса слова" с.208, 209, 220.
Домашнє завдання.
 Дочитай казку до кінця.
Виконай завдання за посиланням (відповіді запиши у зошиті, розподіли в два стовпчики риси)





23 березня 2020 року 5-Б клас  Виконай до 26 березня                         
24 березня 2020 року  5-А клас Виконай до 27 березня
                                                             
Урок зарубіжної літератури
Тема.  Льюїс Керролл. Короткі відомості про письменника. Історія створення повісті-казки «Аліса в країні Див»

  І.    Актуалізація чуттєвого досвіду й опорних знань.
«Мозковий штурм»
      - Як називається художній твір, у якому є щось чарівне,     незвичайне?
      - Які існують дві окремі групи казок?
      - Чим вони відрізняються одна від одної?
      - Які три типи казок ви знаєте?
      - Які казки ви вивчали в початковій школі?
      - Які казки ви вивчали на уроках світової літератури в I семестрі?
      - Хто головні герої цих казок?
      - Як вони себе поводять у казках?
     II.    Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Сьогодні ми познайомимося з англійською казкою.
«Англійці народили Пітера Пена, Віні-Пуха, Мері Поппінс, героїв «Острова скарбів»,
Гуллівера, Робінзона Крузо і навіть хоббітів. Сьогодні світову першість англійських письменників підтверджує Джоанна Роулінг з її Гаррі Поттером. Але все ж Керролл підноситься над цими пагорбами і лісами, як гора. Тому зрозуміти, наскільки він відобразив свій час, наскільки близькі події в Країні Див до подій життя автора, корисно і повчально». Це слова російського письменника – фантаста Кіра Буличова, який подарував нам Алісу Селезньову, героїню повнометражного мультфільму «Таємниця третьої планети» та телефільму «Гостя із майбутнього»
За епіграф також взято слова цього письменника. «Книги Керролла про Алісу – головні та  улюблені книги англійських дітей. Немає англійця, який не виріс би на «Алісі у країні Див»
Що це була за людина? Чому творчість Керрола так приваблює нащадків? Над цими питаннями ми будемо працювати на уроці. 
Шоб це з'ясувати, зверніться до підручника.  С.202-204.  Прочитайте матеріал, запишіть в робочий зошит       число, класна робота. Нижче запишіть визначення поняття "фантастика". Запам'ятайте  Характерні ознаки фантастики як різновиду художньої літератури. (с.204)
       4 липня 1862 року, кажуть, день був сонячний, самий вдалий для пікніка. В Англії дуже люблять влаштовувати пікніки, такі заміські прогулянки: де-небудь на узліссі сідають в тіні дерева, виймають з кошиків бутерброди, пляшки з соком, фрукти. Навіть самий звичайний хліб стає на свіжому повітрі надзвичайно смачним.
Так от, в той день…

Повість починається вступним віршем. Ознайомтеся з ним на с.206-207.   

Напишіть число, домашня робота. Дайте письмово відповіді на запитання с.207 № 1, 2, 3.


Почніть читати  "Аліса в Країні Див" в повному обсязі. 



Увага! 
Прошу всі завдання виконувати охайно в робочому зошиті із записуванням дати виконання для того, щоб уникнути плутанини в оцінюванні. Якщо зошит закінчується, заводите новий, при цьому дуже ретельно зберігаєте попередній.


Доброго ранку, діти!
Вітаю вас на уроці зарубіжної літератури. Прошу вас правильно оформлювати роботи у робочому зошиті. Під словами "Класна робота" та "Домашня робота" прошу обов'язково писати ваше прізвище, ім'я, клас для того, щоб уникнути плутанини в оцінюванні. Кожну виконану вами роботу вам необхідно сфотографувати та вислати на пошту учителя:
kabinet12345kabinet@gmail.com

Кожна робота буде перевірена, оцінка буде прокоментована. Бажаю успіхів.



1. Прочитайте роман Елеонор Портер "Полліанна" в повному обсязі.
2. Вивчіть характерні ознаки роману та вмійте порівнювати роман та повість. Матеріал знайдете у підручнику на с.177-178.
3. У робочому зошиті напишіть:
                                      Дев'ятнадцяте березня
                                           Домашня  робота
                                      Твір-характеристика "Місс Поллі"
4.У робочому зошиті дайте відповідь на запитання з рубріки "Для обговорення" на с.182
5.У робочому зошиті дайте відповідь на запитання з рубріки "Для обговорення" на с.187
6.У робочому зошиті виконайте Творче завдання на с.198