11-А зарубіжна література

 Всі виконані завдання прошу надсилати на адресу:




Доброго ранку, любі діти.

Рада вас вітати. Сподіваюся, ви відпочили. Тож, до роботи!

23 квітня  пятниця  11-А клас

Урок № 6

Тема уроку. Милорад Павич «Скляний равлик».

Завдання прошу виконати та надіслати   до 29.04

 

                                                 Майбутнє має одну велику перевагу — воно

                                                 ніколи не буває таким, яким ви його уявляєте.

                                                                                                                      М. Павич

Сьогодні наш урок літератури більше буде схожий на загадку, яка має безліч відгадок… І все завдяки Милораду Павичу, письменнику, який випередив свій час, створивши незвичайні за формою і міфологічні за змістом твори.

 

1.Познайомтеся із творчістю Милорада Павича  за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=fl2fMNafXao

 

https://www.youtube.com/watch?v=nUlGwxH3Y8M

 

2.Законспектуйте інформацію про постмодернізм з відео.

3.Прочитайте  «Скляний равлик» АБО прослухайте аудіозапис за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=VsjoGbihgOU

4.Це цікаво:

У середньовічній Європі равлики були уособленням гріха і лінощів, бо народжені з бруду і живляться нею. Але пізніше під час Ренесансу і Відродження вони стали символізувати скромність, а те що виноградні равлики закриваються в своїй раковині вапняної кришкою і ламають її після зимового холоду або посухи знову виходячи на світло, зробило їх істотами, що втілюють відродження Христа.

Девіз герба герцогів Гонзага - «Все своє ношу з собою» - символізує равлик і її раковина.

Равликам приписувалися магічні і лікувальні властивості, вони були частиною побутової магії і забобонів. І джерелом натхнення для поетів:

 

Як мені назвати тебе? яка

В тобі загадка чаклунська?

Праматір усіх істот інших -

Повітряних, водних і земних.

Так сказав про равлика англійський поет Джон Саклінг в XVII столітті.

Раковина равлика --  символ застиглого часу, спіраль раковини символізує нескінченність.

Крім того равлик уособлення стабільності і достатку. В Італії та деяких інших областях Європи вважається що равлик зайшла в будинок віщує йому багатство і процвітання. Не випадково багато старих будинків в Італії прикрашені фігурками і барельєфами равликів. Так само італійці виробляють величезну кількість красивих равликів-сувенірів для прикраси інтер'єрів будинків.

За сюжетом «Скляний равлик» М. Павича дещо нагадує новелу «Дари волхвів» О. Генрі, але розказану по-новому в наш час — у пародійному, постмодерніст-

ському стилі. Замість щирих жертовних героїв О. Генрі в «Скляному равлику» зображено звичайних сучасних людей, яких навіть важко назвати героями. Вони живуть буденним життям, займаються своїми справами, гостро відчувають самотність і шукають шляхи її подолання. На відміну від героїв О. Генрі,поняття щирості, співчуття й кохання вони втратили… Персонажі грають із людьми й життям, а інші люди та життя теж грають із ними… І ця сучасна гра — безкінечна, вона ні до чогоне призводить і нічого не змінює в їхньому існуванні, окрім декорацій навколо них.

 

Домашнє завдання.

Гра «Перевтілення»

Уявіть, що ви перевтілилися в одного з героїв, який з шляхів розвитку сюжету ви б обрали. ( Можливий власний варіант фіналу)






16 квітня  п ятниця  11-А клас                                   

Урок № 2

Тема уроку. Габріель Маркес «Стариган із крилами»

Завдання прошу виконати та надіслати   до 23.04

 

1.Познайомся з письменником, переглянувши відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lao31zyLXtU

2.Прослуай аудіозапис твору «Стариган із крилами» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=w14r_5zLKoY

АБО прочитай оповідання.

3.Продовжи речення: Мене вразило в оповіданні «Стариган із крилами» … 




09 квітня пятниця    11-А  клас

Урок № 1

Тема уроку. Ернест Міллер Хемінгуей «Старий і море».

Даний твір не про старого, а про людину, що стикається, бореться з життям. В образі рибалки розкривається сила, дух людини, спроможної протистояти реаліям життя. Це заклик до людини у скрутну хвилину мобілізувати свої резервні сили і … перемагати!

Завдання прошу виконати та надіслати  до 14.04

1.Познайомся із творчістю відомого митця за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=7jxapiEk1zo

2.Прочитай повість-притчу «Старий і море».

3.Визнач тему, ідею, проблематику твору.

 




Доброго ранку!

22 січня  пятниця   11-А клас

Урок №2

Тема уроку.  Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Олександр Блок «Незнайома». Звязок поезії О.Блока із символізмом. Антитези у вірші. Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного героя.

Завдання прошу виконати   до     28.01.

Надсилати НЕ треба, робота має бути в робочому зошиті.

1.Переглянь відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=8TqAd7Thuew

2. Запиши з відео інформацію, яка тебе зацікавила.

3.Наступне відео познайомить тебе з біографією видатного поета О.Блока:

https://www.youtube.com/watch?v=Wrd_EJ7NPzQ

4.Прослухай зразок літературного читання вірша:

https://www.youtube.com/watch?v=FDHgVF7Dr_U

5. Проаналізуй письмово поезію «Незнайома»

6. До наступного уроку маєш:

-характеризувати срібну добу російської поезії;

-називати представників;

-знати основні факти біографії О.Блока.

 

Бажаю успіхів!



15 січня п'ятниця  11-А

Урок 1.

Тема уроку. Райнер Марія Рільке "Згаси мій зір...",  "Орфей, Еврідіка, Гермес", збірка "Сонети до Орфея". Своєрідність поглядів і поетики Р.М.Рільке. Діалог ліричного героя з Богом. Переосмислення античних міфів у віршах митця.

Завдання прошу виконати та надіслати до 19.01.

1.Пропоную переглянути відеоматеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=7ppO5gokru8

2.Склади усну розповідь про життєвий та творчий шлях митця.

3.Переглянь відеоматеріали, прослухай аудіозапис за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=ZMwBH2JXbNM

https://www.youtube.com/watch?v=WJ3OubPxj-8

4.Письмово у зошиті проаналізуй поезії "Згаси мій зір...", "Орфей, Еврідіка, Гермес"






11-А 13.11 п'ятниця, завдання прошу виконати до 20.11.

Тема уроку. Модернізм. М.Булгаков "Майстер і Маргарита". Проблематика, система образів.

Завдання:

1.Прочитати роман "Майстер і Маргарита"

2.Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=JtdVX6j1LtQ

3.Запиши у зошиті проблеми, розглянуті у  творі.

Бажаю успіхів!