Всі виконані завдання прошу надсилати на адресу:
Доброго ранку, любі діти.
Рада вас вітати. Сподіваюся, ви відпочили. Тож, до
роботи!
23 квітня
п’ятниця
11-А клас
Урок № 6
Тема уроку. Милорад Павич «Скляний равлик».
Завдання прошу виконати та надіслати до 29.04
Майбутнє має одну
велику перевагу — воно
ніколи не буває
таким, яким ви його уявляєте.
М. Павич
Сьогодні
наш урок літератури більше буде схожий на загадку, яка має безліч відгадок… І
все завдяки Милораду Павичу, письменнику, який випередив свій час, створивши
незвичайні за формою і міфологічні за змістом твори.
1.Познайомтеся із творчістю Милорада
Павича за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fl2fMNafXao
https://www.youtube.com/watch?v=nUlGwxH3Y8M
2.Законспектуйте інформацію про
постмодернізм з відео.
3.Прочитайте «Скляний равлик» АБО прослухайте аудіозапис за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VsjoGbihgOU
4.Це цікаво:
У
середньовічній Європі равлики були уособленням гріха і лінощів, бо
народжені з бруду і живляться нею. Але пізніше під час Ренесансу і Відродження
вони стали символізувати скромність, а те що виноградні равлики закриваються в
своїй раковині вапняної кришкою і ламають її після зимового холоду або посухи
знову виходячи на світло, зробило їх істотами, що втілюють відродження
Христа.
Девіз
герба герцогів Гонзага - «Все своє ношу з собою» - символізує равлик і її
раковина.
Равликам
приписувалися магічні і лікувальні властивості, вони були частиною побутової
магії і забобонів. І джерелом натхнення для поетів:
Як
мені назвати тебе? яка
В
тобі загадка чаклунська?
Праматір
усіх істот інших -
Повітряних,
водних і земних.
Так
сказав про равлика англійський поет Джон Саклінг в XVII столітті.
Раковина
равлика -- символ застиглого часу,
спіраль раковини символізує нескінченність.
Крім
того равлик уособлення стабільності і достатку. В Італії та деяких інших
областях Європи вважається що равлик зайшла в будинок віщує йому багатство і
процвітання. Не випадково багато старих будинків в Італії прикрашені фігурками
і барельєфами равликів. Так само італійці виробляють величезну кількість
красивих равликів-сувенірів для прикраси інтер'єрів будинків.
За
сюжетом «Скляний равлик» М. Павича
дещо нагадує новелу «Дари волхвів» О. Генрі, але
розказану по-новому в наш час — у пародійному, постмодерніст-
ському
стилі. Замість щирих жертовних героїв О. Генрі в «Скляному равлику» зображено
звичайних сучасних людей, яких навіть важко
назвати героями. Вони живуть буденним життям, займаються своїми справами, гостро
відчувають самотність і шукають шляхи її подолання. На відміну від героїв О.
Генрі,поняття щирості, співчуття й кохання вони втратили… Персонажі грають із
людьми й життям, а інші люди та життя теж грають із ними… І ця сучасна гра —
безкінечна, вона ні до чогоне призводить і нічого не змінює в їхньому
існуванні, окрім декорацій навколо них.
Домашнє завдання.
Гра «Перевтілення»
Уявіть, що ви перевтілилися в одного з героїв, який з шляхів розвитку
сюжету ви б обрали. ( Можливий власний варіант фіналу)
16 квітня
п’ ятниця
11-А клас
Урок № 2
Тема уроку. Габріель Маркес «Стариган із крилами»
Завдання прошу виконати та надіслати до 23.04
1.Познайомся з письменником, переглянувши відео за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lao31zyLXtU
2.Прослуай аудіозапис твору «Стариган із крилами» за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=w14r_5zLKoY
АБО прочитай оповідання.
3.Продовжи речення: Мене вразило в оповіданні «Стариган із крилами» …
09 квітня п’ятниця 11-А клас
Урок № 1
Тема уроку. Ернест Міллер Хемінгуей «Старий і море».
Даний твір не про старого, а про людину, що
стикається, бореться з життям. В образі рибалки розкривається сила, дух людини,
спроможної протистояти реаліям життя. Це заклик до людини у скрутну хвилину
мобілізувати свої резервні сили і … перемагати!
Завдання прошу виконати та надіслати до 14.04
1.Познайомся із творчістю відомого митця за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7jxapiEk1zo
2.Прочитай повість-притчу «Старий і море».
3.Визнач тему, ідею, проблематику твору.
Доброго ранку!
22 січня п’ятниця
11-А клас
Урок
№2
Тема уроку. Срібна
доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Олександр Блок «Незнайома».
Зв’язок поезії О.Блока із символізмом. Антитези у
вірші. Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного
героя.
Завдання
прошу виконати до 28.01.
Надсилати НЕ треба, робота має бути в робочому
зошиті.
1.Переглянь
відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=8TqAd7Thuew
2. Запиши з відео інформацію, яка тебе зацікавила.
3.Наступне відео познайомить тебе з біографією видатного
поета О.Блока:
https://www.youtube.com/watch?v=Wrd_EJ7NPzQ
4.Прослухай зразок літературного читання вірша:
https://www.youtube.com/watch?v=FDHgVF7Dr_U
5. Проаналізуй письмово поезію «Незнайома»
6. До наступного уроку маєш:
-характеризувати срібну добу російської поезії;
-називати представників;
-знати основні факти біографії О.Блока.
Бажаю успіхів!
15 січня п'ятниця 11-А
Урок 1.
Тема уроку. Райнер Марія Рільке "Згаси мій зір...", "Орфей, Еврідіка, Гермес", збірка "Сонети до Орфея". Своєрідність поглядів і поетики Р.М.Рільке. Діалог ліричного героя з Богом. Переосмислення античних міфів у віршах митця.
Завдання прошу виконати та надіслати до 19.01.
1.Пропоную переглянути відеоматеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=7ppO5gokru8
2.Склади усну розповідь про життєвий та творчий шлях митця.
3.Переглянь відеоматеріали, прослухай аудіозапис за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=ZMwBH2JXbNM
https://www.youtube.com/watch?v=WJ3OubPxj-8
4.Письмово у зошиті проаналізуй поезії "Згаси мій зір...", "Орфей, Еврідіка, Гермес"
11-А 13.11 п'ятниця, завдання прошу виконати до 20.11.
Тема уроку. Модернізм. М.Булгаков "Майстер і Маргарита". Проблематика, система образів.
Завдання:
1.Прочитати роман "Майстер і Маргарита"
2.Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=JtdVX6j1LtQ
3.Запиши у зошиті проблеми, розглянуті у творі.
Бажаю успіхів!